Categorieën
Conspit
Bezig met laden...
Conspit Ares ARES 8Nm wielbasis
CONSPIT - Ares APEX 8Nm Wielbasis
Als nieuwste creatie van de CONSPIT ARES-serie gaat het bij ARES APEX niet simpelweg om het ‘verlagen van de lat’, maar om het samenvoegen van de kerntechnologieën en prestatieambities van de serie in een compacter ontwerp. Met zijn verfijnde vorm en een aanpak die spelers dichterbij brengt, maakt APEX professionele direct drive echt toegankelijk. ARES APEX is uitgerust met een motor die speciaal is ontworpen voor simracen en een force feedback-systeem dat is afgestemd op de input van professionele coureurs, en is erop gericht om het meest authentieke gevoel van onderdompeling in elk detail van het rijden na te bootsen.
Precisieprestaties
- Asymmetrische dubbele processors op 170 MHz + 168 MHz voor snelle, stabiele prestaties.
- 21-bits magnetische encoder voor nauwkeurige, hoge resolutie detectie van stuurbewegingen.
- Zeer duurzame slipring van industriële kwaliteit Gebouwd voor langdurige duurzaamheid en betrouwbaarheid, voor een stabiele, storingsvrije signaaloverdracht. In combinatie met de USB-A Adapter Spacer maakt het een naadloze USB-doorvoer mogelijk voor elk stuur van een derde partij, waardoor de latentie- en interferentieproblemen van draadloze oplossingen worden geëlimineerd.
Optionele USB-A-adapterafstandhouder · Barrières doorbreken, open compatibiliteit
De ARES-serie biedt een optionele USB-A-adapterafstandhouder, ontworpen om een open en efficiënte verbindingsoplossing te bieden aan de simracing-gemeenschap.
Hiermee kan elk USB-stuur rechtstreeks op de voorkant van de ARES-basis worden aangesloten, waarbij gebruik wordt gemaakt van de zeer duurzame sleepring voor verliesvrije USB-doorvoer, zonder dat kabels terug naar de pc hoeven te worden geleid.
- Stuurkabels draaien mee met de basisas, waardoor weerstand en in de knoop raken volledig worden geëlimineerd.
- De kortste verbindingsroute zorgt voor een stabielere stroomtoevoer en gegevensoverdracht.
- De ingebouwde USB-refresher zorgt ervoor dat zelfs SimHub-compatibele sturen soepel blijven werken.
Puur controlegevoel
- Professionele FFB: ontwikkeld in samenwerking met professionele coureurs en ervaren voertuigdynamica-ingenieurs om feedback te garanderen die de kenmerken van het echte racen nauwkeurig nabootst.
- Verbeterde responsetechnologie: de nauwkeurig afgestelde koppelrespons levert zowel wendbaarheid als precisie, met een maximale koppelveranderingssnelheid van 4 Nm/ms die de echte voertuigdynamica getrouw reproduceert.
- Aangepaste motorontwikkeling: de ARES APEX-motor is vanaf de grond af aan speciaal ontwikkeld voor simracen en is geoptimaliseerd om het cogging-koppel en de koppelrimpel te verminderen, wat zorgt voor een soepeler en natuurlijker stuurgevoel.
Filosofie van authentiek gevoel
De kern van de force feedback-afstemming van ARES APEX is realisme en betrouwbaarheid.
In plaats van simpelweg te streven naar een hoger koppel, hebben we voortgebouwd op de daadwerkelijke structuur van echte racestuursystemen, waarbij we rekening hebben gehouden met dynamica, wrijving, demping en ondersteuningsmechanismen.
In nauwe samenwerking met professionele coureurs en voertuigdynamica-ingenieurs is het APEX-forcefeedbacksysteem herhaaldelijk verfijnd om een stabiele, hoogwaardige output te garanderen onder wisselende belastingen en baanomstandigheden. Het levert authentieke voertuigdynamica zonder rommelige of vervormde feedback.
Het resultaat is dat de ARES APEX een stuurgevoel biedt dat zuiver, evenwichtig en natuurlijk is, waardoor coureurs de details van het circuit en het gedrag van de auto duidelijk kunnen voelen, terwijl ze zich kunnen concentreren op APEX-punten, rempunten en gaspedaalcontrole voor een zeer meeslepende race-ervaring.
De vorm van prestaties
- Lichtgewicht ontwerptaal: een compacte behuizing met scherpe lijnen, die zowel snelheid als controle visueel belichaamt.
- Hoogwaardige materialen: de motorbehuizing is vervaardigd uit aluminium van ruimtevaartkwaliteit in een ontwerp uit één stuk, dat duurzaamheid combineert met een verfijnde uitstraling en gevoel.
- Ontwerpgerichte koelingsoptimalisatie: een buitenvorm die is ontworpen om passieve koeling te ondersteunen, waardoor de basis koel en stabiel blijft, zelfs bij langdurige hoge belasting.
Veiligheid voorop
- Unieke functionele veiligheid: levert hoge prestaties en garandeert tegelijkertijd veilig gebruik in meerdere scenario's, van offline belevingscentra tot familie-entertainmentomgevingen.
- Uitgebreide bescherming: meerdere lagen elektrische en mechanische beveiligingen bieden betrouwbare veiligheid, waardoor bestuurders in elke situatie gerust kunnen zijn.
Conspit Link 2.0-ondersteuning
- Intuïtieve software voor configuratie en monitoring.
- Officiële voorinstellingen ontwikkeld met professionele coureurs voor direct schakelen tussen games/voertuigen.
- Toekomstige updates met voorinstellingen op professioneel niveau voor gevorderde spelers.
CDR Quick Release-systeem
- Automatisch vergrendelingsmechanisme voor snel wisselen van wielen zonder gereedschap.
- Stabiele signaaloverdracht met veercontacten, voor betrouwbare prestaties, zelfs onder EMI, superieur aan draadloos.
Conspit Ares 12Nm wielbasis (CDP of CDR QR)
CONSPIT - Ares 12Nm Wielbasis
De CONSPIT Ares Series Sim-racing Wheelbase biedt een ongeëvenaard competitief voordeel voor sim racers en zorgt voor een zeer meeslepende en realistische rijervaring. Met zijn geavanceerde force feedback systeem en innovatieve technologie, vangt deze wielbasis elke subtiele beweging met precisie. Hij is ontworpen om te voldoen aan de unieke eisen van simracen en biedt superieure controle, prestaties en stabiliteit.
Belangrijkste highlights
Superieure prestaties
- Processors met hoge snelheid: Aangedreven door unsymmetrische dubbele processors (170MHz + 168MHz), zorgt de Ares-serie voor snelle, efficiënte en stabiele berekeningen tijdens gameplay.
- Nauwkeurige besturing: Zeer nauwkeurige optische encoders bieden een hoekresolutie van minder dan 0,01°, in combinatie met een 23-bits resolutie voor ultieme nauwkeurigheid bij het vastleggen van stuurinputs.
- Signaaloverdracht van militaire kwaliteit: Een 20 miljoen RPM sleepring zorgt voor een naadloze en storingsvrije signaaloverdracht, waardoor veelvoorkomende problemen zoals elektromagnetische interferentie worden vermeden.
Meesterlijke besturing
- Geavanceerde motorregeling: Het motorsysteem levert uitzonderlijke stabiliteit, efficiëntie en precisie en zorgt voor een soepele force feedback koppeluitvoer.
- Indrukwekkende koppelrespons: Met een koppelrespons van 12 Nm/ms geeft de Ares-basis zelfs de meest delicate details in de hoge frequenties weer voor een levensechte ervaring.
Professioneel algoritme voor krachtfeedback
- Krachtfeedback op maat: Het force feedback systeem is ontwikkeld in samenwerking met Open FFBoard en biedt een professionele simulatie van echte voertuigdynamica, gemaakt met input van professionele bestuurders en technici op het gebied van voertuigdynamica.
Geoptimaliseerd voor Sim Racing
- Op maat gemaakte motoren: In tegenstelling tot concurrenten die kant-en-klare servomotoren gebruiken, heeft de Ares-serie een motor die helemaal nieuw is ontworpen voor simracen, waarbij belangrijke parameters zoals koppelrimpel, respons en cogging-koppel zijn geoptimaliseerd voor soepelere, nauwkeurigere feedback.
- Ontwerp met dubbele schuine polen: Het ontwerp van de stator en rotor met dubbele schuine polen vermindert koppelrimpel, trillingen en geluid en zorgt voor een soepeler rijgedrag en uitstekende NVH-prestaties (Noise, Vibration, and Harshness).
Ultrahoog koppel
- Compacte krachtpatser: De Ares-motor levert enorm vermogen in een compacte vorm, dankzij kernen met hoge magnetische permeabiliteit, krachtige NdFeB-magneten en geoptimaliseerde luchtspleetverhoudingen. Dit resulteert in een hoge koppeldichtheid en een krachtig vermogen.
- Minimale koppelrimpel: Het elektromagnetische ontwerp van de motor, met een hoge afstemming van de gleufpolen en een nauwkeurige architectuur van het magnetische circuit, zorgt voor een uiterst soepele besturing met minimale koppelrimpel.
Ontwerp en innovatie
Geavanceerd thermisch beheer
- Real-time bewaking: Continue bewaking van de systeemtemperaturen garandeert een stabiele werking en superieur thermisch beheer voor langdurige races.
Lichtgewicht industrieel ontwerp
- Slank profiel: Ontworpen met een visueel lichtgewicht esthetiek, verbetert de compacte en gestroomlijnde constructie zowel de visuele aantrekkingskracht als de prestaties.
Hoogwaardige materialen
- Duurzame constructie: De behuizing is gemaakt van luchtvaartaluminium, waardoor duurzaamheid en stevigheid gegarandeerd zijn.
- Efficiënte warmteafvoer: Het geavanceerde warmteafvoersysteem zorgt voor betrouwbaarheid, zelfs tijdens langdurige uithoudingsraces.
Geavanceerde productietechnieken
- Precisietechniek: Meerdere vormen, bewerkingen en oppervlaktebehandelingen geven de wielbasis een superieure tactiele en visuele ervaring.
POGO-module voor uitbreiding
- Toekomstbestendig ontwerp: Magnetische contacten aan de voorkant maken toekomstige uitbreidingen en snelle installatie van extra functionele componenten mogelijk.
Hoge veiligheidsnormen
- Veiligheidsmodus: Een speciale veiligheidsmodus garandeert een veilig gebruik voor zowel bestuurders als kinderen, waardoor de Ares-serie geschikt is voor alle gebruikers onder toezicht.
Conspit Link 2.0 Software
- Intuïtieve bediening: Configureer de basis eenvoudig, controleer de systeemstatus en maak aangepaste presets met de Conspit Link 2.0 software. De software bevat vooraf geconfigureerde instellingen van professionele stuurprogramma's en speciale voorinstellingen volgen binnenkort.
CDP snelspansysteem
- Geen speling na verloop van tijd: Het CDP snelspansysteem heeft een gesp- en kogelontwerp dat is geïnspireerd door Formule racewagens. Het is gemaakt van een CNC-bewerkte 7075 aluminiumlegering, is zeer sterk en voorkomt slijtageproblemen, zodat er zelfs bij langdurig gebruik geen speling optreedt.
Specificaties van de Ares Platinum 12Nm Wielbasis
- Model: Ares 12Nm Wielbasis
- Afmetingen: 134 x 150 x 269 mm
- Nettogewicht: 5,6 kg
- Maximaal koppel: 12NM
- Encoder: Optische encoders met hoge precisie
- Motor: Ontwerp met dubbele schuine polen
- Resolutie: 23-bit
- Snelsluiting: CONSPIT kogeltype enkele vergrendeling (CDP) snelsluiting
- Bevestigingsgaten: M6 x 4 (onderkant), M8 x 4 (zijkanten)
- Platform: PC (Windows)
- E-stop: optioneel
- Aansluiting: USB
- Kabel: USB 3.0
- Software: CONSPIT Link 2.0
Conspit Ares Platinum 20Nm wielbasis (CDP of CDR QR)
CONSPIT - Ares Platinum 20Nm Wielbasis
De CONSPIT Ares Series Sim-racing Wheelbase biedt een ongeëvenaard competitief voordeel voor sim racers en zorgt voor een zeer meeslepende en realistische rijervaring. Met zijn geavanceerde force feedback systeem en innovatieve technologie, vangt deze wielbasis elke subtiele beweging met precisie. Hij is ontworpen om te voldoen aan de unieke eisen van simracen en biedt superieure controle, prestaties en stabiliteit.
Belangrijkste highlights
Superieure prestaties
- Processors met hoge snelheid: Aangedreven door unsymmetrische dubbele processors (170MHz + 168MHz), zorgt de Ares-serie voor snelle, efficiënte en stabiele berekeningen tijdens gameplay.
- Nauwkeurige besturing: Zeer nauwkeurige optische encoders bieden een hoekresolutie van minder dan 0,01°, in combinatie met een 23-bits resolutie voor ultieme nauwkeurigheid bij het vastleggen van stuurinputs.
- Signaaloverdracht van militaire kwaliteit: Een 20 miljoen RPM sleepring zorgt voor een naadloze en storingsvrije signaaloverdracht, waardoor veelvoorkomende problemen zoals elektromagnetische interferentie worden vermeden.
Meesterlijke besturing
- Geavanceerde motorregeling: Het motorsysteem levert uitzonderlijke stabiliteit, efficiëntie en precisie en zorgt voor een soepele force feedback koppeluitvoer.
- Indrukwekkende koppelrespons: Met een koppelrespons van 20 Nm/ms geeft de Ares-basis zelfs de meest delicate details in de hoge frequenties weer voor een levensechte ervaring.
Professioneel algoritme voor krachtfeedback
- Krachtfeedback op maat: Het force feedback systeem is ontwikkeld in samenwerking met Open FFBoard en biedt een professionele simulatie van echte voertuigdynamica, gemaakt met input van professionele bestuurders en technici op het gebied van voertuigdynamica.
Geoptimaliseerd voor Sim Racing
- Op maat gemaakte motoren: In tegenstelling tot concurrenten die kant-en-klare servomotoren gebruiken, heeft de Ares-serie een motor die helemaal nieuw is ontworpen voor simracen, waarbij belangrijke parameters zoals koppelrimpel, respons en cogging-koppel zijn geoptimaliseerd voor soepelere, nauwkeurigere feedback.
- Ontwerp met dubbele schuine polen: Het ontwerp van de stator en rotor met dubbele schuine polen vermindert koppelrimpel, trillingen en geluid en zorgt voor een soepeler rijgedrag en uitstekende NVH-prestaties (Noise, Vibration, and Harshness).
Ultrahoog koppel
- Compacte krachtpatser: De Ares-motor levert enorm vermogen in een compacte vorm, dankzij kernen met hoge magnetische permeabiliteit, krachtige NdFeB-magneten en geoptimaliseerde luchtspleetverhoudingen. Dit resulteert in een hoge koppeldichtheid en een krachtig vermogen.
- Minimale koppelrimpel: Het elektromagnetische ontwerp van de motor, met een hoge afstemming van de gleufpolen en een nauwkeurige architectuur van het magnetische circuit, zorgt voor een uiterst soepele besturing met minimale koppelrimpel.
Ontwerp en innovatie
Geavanceerd thermisch beheer
- Real-time bewaking: Continue bewaking van de systeemtemperaturen garandeert een stabiele werking en superieur thermisch beheer voor langdurige races.
Lichtgewicht industrieel ontwerp
- Slank profiel: Ontworpen met een visueel lichtgewicht esthetiek, verbetert de compacte en gestroomlijnde constructie zowel de visuele aantrekkingskracht als de prestaties.
Hoogwaardige materialen
- Duurzame constructie: De behuizing is gemaakt van luchtvaartaluminium, waardoor duurzaamheid en stevigheid gegarandeerd zijn.
- Efficiënte warmteafvoer: Het geavanceerde warmteafvoersysteem zorgt voor betrouwbaarheid, zelfs tijdens langdurige uithoudingsraces.
Geavanceerde productietechnieken
- Precisietechniek: Meerdere vormen, bewerkingen en oppervlaktebehandelingen geven de wielbasis een superieure tactiele en visuele ervaring.
POGO-module voor uitbreiding
- Toekomstbestendig ontwerp: Magnetische contacten aan de voorkant maken toekomstige uitbreidingen en snelle installatie van extra functionele componenten mogelijk.
Hoge veiligheidsnormen
- Veiligheidsmodus: Een speciale veiligheidsmodus garandeert een veilig gebruik voor zowel bestuurders als kinderen, waardoor de Ares-serie geschikt is voor alle gebruikers onder toezicht.
Conspit Link 2.0 Software
- Intuïtieve bediening: Configureer de basis eenvoudig, controleer de systeemstatus en maak aangepaste presets met de Conspit Link 2.0 software. De software bevat vooraf geconfigureerde instellingen van professionele stuurprogramma's en speciale voorinstellingen volgen binnenkort.
CDP snelspansysteem
- Geen speling na verloop van tijd: Het CDP snelspansysteem heeft een gesp- en kogelontwerp dat is geïnspireerd door Formule racewagens. Het is gemaakt van een CNC-bewerkte 7075 aluminiumlegering, is zeer sterk en voorkomt slijtageproblemen, zodat er zelfs bij langdurig gebruik geen speling optreedt.
Specificaties van de Ares Platinum 20Nm Wielbasis
- Model: Ares Platinum 20Nm Wielbasis
- Afmetingen: 134 x 150 x 287 mm
- Nettogewicht: 7,9 kg
- Maximaal koppel: 20NM
- Encoder: Optische encoders met hoge precisie
- Motor: Ontwerp met dubbele schuine polen
- Resolutie: 23-bit
- Snelsluiting: CONSPIT kogeltype enkele vergrendeling (CDP) snelsluiting
- Bevestigingsgaten: M6 x 4 (onderkant), M8 x 4 (zijkanten)
- Platform: PC (Windows)
- E-stop: optioneel
- Aansluiting: USB
- Kabel: USB 3.0
- Software: CONSPIT Link 2.0
Conspit 310 APEX
CONSPIT 310 APEX stuur
Beheers een nieuwe dimensie
De 310 APEX fungeert als een open wielnaaf, met CONSPIT's exclusieve 2,99-inch ingebouwde LCD-display en compatibiliteit met meerdere stuurwielen. De volledig metalen constructie biedt hoogwaardig vakmanschap, gecombineerd met innovatieve bedieningsfuncties die simracen op instapniveau naar nieuwe hoogten tillen.
- Volledig aluminiumlegering - robuust en toch lichtgewicht: De voor- en achterbehuizingen zijn nauwkeurig vervaardigd uit gegoten aluminiumlegering, waardoor een optimale gewichtsvermindering, stijfheid en trillingsdemping worden bereikt. Verbeterde akoestische en haptische feedback zorgt voor een meeslepende rijervaring.
- 3D-voorpaneel - waar design en functionaliteit samenkomen: Door gebruik te maken van de flexibiliteit van gegoten aluminiumlegering, beschikt de 310 APEX over een voorgevormd 3D-voorpaneel dat aansluit bij de ontwerptaal van het hardware-ecosysteem van CONSPIT. De ergonomische indeling biedt intuïtieve toegang tot de bedieningselementen voor superieure handling.
- Standaard synthetische lederen rand - Comfort en duurzaamheid: De rand is gemaakt van slijtvaste, milieuvriendelijke microvezel en heeft naadloze stiksels op de gripzones, geaccentueerd met paarse stiksels en een middenuitlijningsmarkering voor langdurig comfort en precisie.
- Professionele bedieningselementen - 104 volledig aanpasbare invoer: het stuur is uitgerust met encoder-remapping en ondersteunt tot 104 onafhankelijke invoer, waarmee het voldoet aan de eisen van competitief simracen. Toekomstige firmware-updates zullen de functionaliteit uitbreiden, waaronder roterende macro-mapping.
- 8 aanpasbare RGB-knoppen - tactiel en responsief: met een bedieningskracht van 500 g en korte feedback leveren deze knoppen scherpe invoer. Volledige RGB-verlichting werkt met CONSPIT Link 2.0 en SimHub voor dynamische telemetrievisualisatie.
- 2 programmeerbare encoderdraaiknoppen - veelzijdige invoeropties: strategisch geplaatst voor bediening met de duim, ondersteunt elke draaiknop 24 invoercombinaties via remapping, wat uitgebreide flexibiliteit biedt voor aanpassingen in de auto.
- 2 funky schakelaars - multifunctionele bediening: essentieel voor simracen, elke fysieke knop kan worden toegewezen aan maximaal 7 verschillende commando's voor efficiënte bediening.
- Dual-mode draaiknoppen - incrementeel en absoluut: twee 12-staps draaiknoppen maken naadloos schakelen tussen incrementele (+/-) en absolute positioneringsmodi via software mogelijk. Elke stap is voorzien van RGB-achtergrondverlichting voor duidelijke zichtbaarheid.
- Encoder-remapping (octrooi aangevraagd): met een simpele draai aan de functieknop kunnen gebruikers de twee encoders direct opnieuw toewijzen voor verschillende functies in het spel.
Voorbeeld:
- Positie 3: Encoder 1 = TC1, Encoder 2 = TC2
- Positie 4: Encoder 1 = Remverdeling, Encoder 2 = ABS - 2,99 inch ingebouwd LCD-scherm - realtime telemetrie: het door CONSPIT zelf ontwikkelde scherm ondersteunt 7 aanpasbare dashboardpagina's voor cruciale racegegevens, met meer lay-outs die via updates beschikbaar komen.
- Geavanceerd verlichtingssysteem - 41 volledig aanpasbare leds: inclusief 8 knopverlichtingen, 9 RPM-leds en 24 draai-encoderpositieverlichtingen - allemaal programmeerbaar via SimHub voor race- en telemetriefeedback.
- Magnetische Hall-Effect-schakelflippers - Instelbare weerstand: De schakelflippers zijn geplaatst voor een optimale reikwijdte en bieden twee weerstandsniveaus (660 gf, 900 gf) met nauwkeurige magnetische bediening voor scherpe schakelingen.
- Standaard dubbele koppelingsflippers: Deze flippers zijn met expertise nauwkeurig afgesteld en ondersteunen verschillende soorten koppelingsbedieningen voor een vlekkeloze start van de race.
Conspit 300GT
CONSPIT 300GT stuur
De 300GT introduceert een baanbrekende combinatie van eigen technologieën van CONSPIT, gebouwd op een lichtgewicht structuur van racekwaliteit koolstofvezel. Het integreert geavanceerde ergonomie, geoptimaliseerde controle lay-outs, en een unieke interactieve controle-display functie, het creëren van een nieuwe visie op praktische esthetiek voor simracen.Belangrijkste kenmerken:
- ECHT gegoten koolstofvezel voorplaat
- Lichtgewicht structuur van aluminiumlegering
- Geïntegreerd 2,99” scherm met hoge resolutie
- Bedieningselementen die compatibel zijn met SIMHUB, waaronder 8 RGB-knoppen, 4 encoderwielen, 3 draaischakelaars en dubbele Hall-sensored koppelingspaddles
- Knoppen achter
- Gewicht stuur: 1,15 kg
Conspit 290GP Formulestuur
CONSPIT 290 GP Formulestuur
De 290 GP is een simulatiestuur van de volgende generatie en belichaamt CONSPIT's “N+1” productfilosofie. Dit stuur overstijgt de typische platte ontwerpbeperkingen van soortgelijke producten, door gebruik te maken van een unieke 3D ergonomische benadering die de vorm en functionaliteit van Formula stuurwielen herdefinieert. Het introduceert talloze structurele innovaties om de grenzen van gesimuleerde rijervaringen van hoge kwaliteit te verleggen.
De 290 GP heeft een voorpaneel van gegoten koolstofvezel en een behuizing van een zeer sterke aluminiumlegering en is voorzien van een aangepast 4,3” LCD-scherm, RGB modulaire ergonomische knoppen, dubbele koppelingspeddels, een schommelpaddleset, vier duimwielen, drie draaischakelaars met 12 standen en twee joysticks met zeven standen.
Uitstekende eigenschappen:
- Lichtgewicht en toch stijf: Het voorpaneel van koolstofvezel in combinatie met een achterpaneel van aluminiumlegering zorgt voor een lichtgewicht ontwerp van 1350 gram met behoud van een ongekende structurele stijfheid, zelfs in combinatie met direct aangedreven bases met een hoog koppel.
- Doorbreken van platte ontwerplimieten: Het ontwerp van de 290 GP is volledig gebaseerd op CONSPIT's esthetische en structurele optimalisaties in drie dimensies, wat zorgt voor een meer dynamische en visueel aantrekkelijke ervaring.
- Innovatieve ergonomie: Om bestuurders een voorsprong te geven op de concurrentie, zorgt de ergonomische aandacht voor detail van de 290 GP voor superieur comfort en superieure prestaties tijdens lange sessies.
- HOTAS-geïnspireerde controleverdeling: Geïnspireerd door HOTAS-systemen (Hands On Throttle-And-Stick) in de luchtvaart, maximaliseert het stuur de met de duim toegankelijke besturingsgedeeltes met behulp van een 3D-componentenstapeling.
- CONSPIT Space-knoppen: De plaatsing van de knoppen wordt bepaald door de natuurlijke positie van de duim, waardoor een speciaal ontwerp in de ruimte ontstaat dat de operationele dichtheid verhoogt, waardoor elke actie intuïtiever en moeitelozer wordt.
- Enduro handvatten: De Enduro-handvatten van de 290 GP zijn ontworpen voor enduranceraces en bieden uitzonderlijke duurzaamheid en ergonomisch comfort, waardoor de grip minder snel vermoeid raakt tijdens lange races.
- Duurzame materialen: De handvatten zijn gemaakt van een speciaal gemodificeerd TPU-materiaal, dat met precisie is gevormd in een injectieproces met dubbele laag. Dit biedt superieure slijtvastheid en anti-verouderingseigenschappen vergeleken met de TPE-materialen die doorgaans worden gebruikt in de meeste stuurwielen.
- Thump-Tick Duimwielstructuur (gepatenteerd): CONSPIT's interne “Thump-Tick” tactiele feedbackstructuur optimaliseert de efficiëntie van het duimwiel en verbetert de interactie tijdens het racen.
- Magnetische “MagFlip” schakelwip (gepatenteerd): Dit mechanisme is afgeleid van echte Formula racesturen en maakt zowel duwend als trekkend schakelen mogelijk, met robuuste tactiele feedback dankzij een magnetische nokkenstructuur.
- Gebruiksklaar instrumentenpaneel: Volledig geïntegreerd met een 4,3” scherm met hoge resolutie (480x800 resolutie, 500nit helderheid, 60fps verversingssnelheid), toont het stuur vitale telemetriegegevens met verschillende sim-racing specifieke instrumentenpagina's.
- CDP met snelsluiting: In tegenstelling tot de gebruikelijke snelspanners met enkelvoudige vergrendeling, heeft de CDP een pin + kogel ontwerp geïnspireerd op echte Formula-wielen, waardoor er geen speling is, zelfs niet na langdurig gebruik.
Specificaties:
- Beeldscherm: 4,3”, 854x480 pixels
- Indicatoren: 18 RGB LED-lampjes
- Afmetingen: 40 x 30 x 16 cm
- Gewicht: 1400g (zonder adapter en QR)
- Afmetingen handvat: 290 mm
- Materiaal voorpaneel: Koolstofvezel
- Belangrijkste materiaal: Aluminiumlegering
- Knoppen: 12 RGB-knoppen
- Koppelingsnokken: 2 paar, tuimeltype
- Schakelnokken: 2 paar, tuimeltype
- Extra bedieningselementen: 4 encoders, 3 draaischakelaars
- Montage: 50mm M5 *3
- Platform: Windows PC
- Aansluiting: USB-kabel
- Software: Conspit Link 2.0
Conspit MAX01
CONSPIT MAX01
Uitgebreide weergave van racegegevens
Volledig instelbaar geïntegreerd dashboard
- Voorzien van een 4-inch touchscreen met hoge resolutie en 21 programmeerbare RGB-dashboardlampjes.
- Volledig compatibel met SimHub, voor nauwkeurige indicaties en eindeloze weergavemogelijkheden voor racegegevens.
- Aangeboden met aangepaste SimHub Dash ontworpen door CONSPIT, waardoor naadloze integratie van dashboardpagina's met CONSPIT's hardwareontwerpstijl mogelijk is.
- Geconstrueerd met een dashboardframe van aluminiumlegering, met extra flensdelen om het scherm te beschermen.
- RGB-knoppen en functielichten
- 10 RGB-knopmodules met responsieve en precieze tactiele feedback.
- 8 RGB-functielichtzones om de voertuigstatus, functionele informatie of track-/sectorgegevens aan te geven.
- De kleur van alle knoplampjes en functielampjes en de telemetrie-feedback van racegegevens kan onafhankelijk worden aangepast.
Robuuste en duurzame algemene structuur
- Het voorpaneel is gemaakt van 5 mm dik 100% echt koolstofvezel, in combinatie met een behuizing van een aluminiumlegering uit één stuk. De spanningsdragende componenten, verbindingspunten en uitsparingen zijn allemaal geoptimaliseerd voor mechanische topologie, waardoor absolute stijfheid wordt gegarandeerd bij het gebruik van DD-wielen met een hoog koppel.
- Draaiknoppen, duimencoders en knopomgevingen op het paneel zijn allemaal gemaakt van metaal voor een eersteklas, compromisloos gevoel.
Ontwerp met uitgebreide bedieningscomponenten
Innovatieve duimknop achterop
- Geïnspireerd door echte raceontwerpen - handig achter het stuur geplaatst, breiden een paar snel toegankelijke knoppen de grenzen van de besturing verder uit.
- Duim-encoder met open structuur
- In tegenstelling tot traditionele duimencoders die verborgen zitten in de behuizing, hebben de paarse duimwielen een open ontwerp, waardoor de bestuurder ze kan bedienen met zowel de duim als de wijsvinger van achteren, wat de efficiëntie van de bedieningsinteractie verbetert.
- Dit paar encoders is ook visueel geïntegreerd in het profiel van het stuurwiel, wat een unieke esthetische toets toevoegt.
Peddels - Interactieve sensatie
- Schakelpaddlemodules zijn zorgvuldig ontworpen om de perfecte balans te vinden tussen stilte en tactiele feedback.
- Standaard schakelpaddles met dubbele koppeling die stevig aanvoelen en bestuurders helpen bij elke start met vertrouwen de weg op te gaan.
Optimale grip voor een greepafstand van 310 mm
- Ergonomisch ontworpen voor een greep-tot-greep afstand van 310 mm, voor een comfortabele en stevige grip bij langeafstandsritten.
- De handgrepen zijn gemaakt van zeer duurzaam TPU-materiaal, met oppervlakken die gevormd zijn uit precisiematrijzen om afgeven of vervagen te voorkomen.
Quick-Con-adapter en onafhankelijke USB-aansluiting
- Standaard 70 mm PCD-adapter, compatibel met wielbasissen van alle merken.
- Snelkoppelingen van militaire kwaliteit op de adapter zorgen voor stabiele verbindingen.
- Inclusief een afneembare, gemakkelijk te verwijderen spiraalkabel met directe USB-aansluiting.
Conspit Link 2.0 geavanceerde bedieningsfuncties
Snel kalibreren van schakelpaddles/koppelingspeddels en geavanceerde bedieningsfuncties kan via Conspit Link 2.0 zonder software van derden:
- Draaiknop met twee standen: de draaiknop kan worden ingesteld als draaischakelaar of encoder.
- Programmeerbare encoder (P-ENC): De versnellingsposities van de draaiknop kunnen de knoptoewijzingen van de twee paarse duimencoders verschuiven, waardoor meerdere aanpassingen in de auto op dezelfde duimencoder mogelijk zijn zonder extra fysieke encoders. Als de draaiknop bijvoorbeeld in stand 2 staat, kan de duim-encoder in de game worden toegewezen aan de remvertraging; in stand 3 kan dezelfde duim-encoder het TC-niveau regelen.
- Draaiknop Macro: Een van de onderste draaiknoppen kan worden ingesteld om de positiecombinaties van de twee bovenste te regelen, zodat je snel kunt overschakelen naar vooraf ingestelde voertuigbesturingskaarten, zoals het snel tegelijkertijd wijzigen van de uitrolmodus en de gasklepvorm.
Conspit H.AO HUB + rim
CONSPIT H.AO HUB MET RIM
Maak kennis met de CONSPIT H.AO HUB, een enkele hub voor al je stuurwielen, met innovatieve stijl en maximale functionaliteit binnen handbereik. De H.AO HUB is gevat in een volledig koolstofvezel omhulsel en is ontworpen voor stijfheid, duurzaamheid en lichtheid, wat overeenkomt met de hoge standaarden van echte racewagenstuurwielen. In tegenstelling tot vezelversterkte spuitgietoplossingen heeft deze naaf een echte koolstofvezel constructie.
Belangrijkste kenmerken:
- Geïntegreerd 2,99 inch scherm: Biedt uitgebreide informatie en maakt snel schakelen tussen stijlen mogelijk, wat je race-ervaring verbetert.
- Koolstofvezel behuizing: Vervaardigd met behulp van een koolstofvezel prepreg gietproces, wat zorgt voor maximale stijfheid en duurzaamheid terwijl het gewicht minimaal blijft.
- LED RPM-indicator: Houdt je in real-time op de hoogte van de prestaties van je motor.
Functionele details:
- Knoppen en encoders:
10 knoppen
4 encoders
2 dubbele mod-encoders - Joystick en schakelaars:
2 verwijderbare joysticks met 7 posities
2 verwijderbare schakelaars - Peddels:
2 dubbele koppelingspeddels
2 peddelshifters
2 configureerbare peddels
Optionele stuurwielen:
Compatibel met Conspit-stuurwielen: RX320, DX320, CX320
Voordelen:
- Verbeterde functionaliteit: Met talloze knoppen, encoders en aanpasbare paddles zorgt de H.AO HUB voor nauwkeurige besturing en flexibiliteit tijdens races.
- Duurzaam en lichtgewicht: De constructie van koolstofvezel zorgt voor een lichtgewicht maar duurzame naaf, die een realistisch racegevoel geeft zonder onnodig gewicht toe te voegen.
- Uitgebreid scherm: Het geïntegreerde display geeft in één oogopslag vitale informatie, waardoor je situationeel bewustzijn en algehele raceprestaties verbeteren.
Conspit H.AO HUB
CONSPIT H.AO HUB
Maak kennis met de CONSPIT H.AO HUB, een enkele hub voor al je stuurwielen, met innovatieve stijl en maximale functionaliteit binnen handbereik. De H.AO HUB is gevat in een volledig koolstofvezel omhulsel en is ontworpen voor stijfheid, duurzaamheid en lichtheid, wat overeenkomt met de hoge standaarden van echte racewagenstuurwielen. In tegenstelling tot vezelversterkte spuitgietoplossingen heeft deze naaf een echte koolstofvezel constructie.
Belangrijkste kenmerken:
- Geïntegreerd 2,99 inch scherm: Biedt uitgebreide informatie en maakt snel schakelen tussen stijlen mogelijk, wat je race-ervaring verbetert.
- Koolstofvezel behuizing: Vervaardigd met behulp van een koolstofvezel prepreg gietproces, wat zorgt voor maximale stijfheid en duurzaamheid terwijl het gewicht minimaal blijft.
- LED RPM-indicator: Houdt je in real-time op de hoogte van de prestaties van je motor.
Functionele details:
- Knoppen en encoders:
10 knoppen
4 encoders
2 dubbele mod-encoders - Joystick en schakelaars:
2 verwijderbare joysticks met 7 posities
2 verwijderbare schakelaars - Peddels:
2 dubbele koppelingspeddels
2 peddelshifters
2 configureerbare peddels
Optionele stuurwielen:
Compatibel met Conspit-stuurwielen: RX320, DX320, CX320
Voordelen:
- Verbeterde functionaliteit: Met talloze knoppen, encoders en aanpasbare paddles zorgt de H.AO HUB voor nauwkeurige besturing en flexibiliteit tijdens races.
- Duurzaam en lichtgewicht: De constructie van koolstofvezel zorgt voor een lichtgewicht maar duurzame naaf, die een realistisch racegevoel geeft zonder onnodig gewicht toe te voegen.
- Uitgebreid scherm: Het geïntegreerde display geeft in één oogopslag vitale informatie, waardoor je situationeel bewustzijn en algehele raceprestaties verbeteren.
Conspit RX320 standalone
Conspit RX320 standalone
De Conspit RX320 is een rond stuurwiel met een diameter van 320 mm, ontworpen voor liefhebbers van sim racen. Dit stuur maakt deel uit van de Conspit H.AO-serie en biedt een combinatie van geavanceerde functies en hoogwaardige materialen om de racesimulatie-ervaring te verbeteren.
Belangrijkste kenmerken:
- De RX320 heeft een diameter van 320 mm en biedt een realistisch en comfortabel gevoel voor sim racen.
- Het stuur is bekleed met synthetisch leer van hoge kwaliteit met geperforeerde gedeelten in de handgrepen voor verbeterde handling en comfort. De lederen omwikkeling uit één stuk draagt bij aan de duurzaamheid en esthetische aantrekkingskracht.
- Voorzien van blauwe stiksels en een blauwe topmarkering, voor een opvallende en sportieve look.
- De basisplaat heeft een centraal wit logo en een zwarte afwerking, wat zorgt voor een slanke en professionele uitstraling die vergelijkbaar is met andere modellen in de Conspit-serie.
Inbegrepen in de kit:
- RX320 stuur.
- USB-aansluitkabel.
- Montagemateriaal voor snelle en eenvoudige installatie
Conspit DX320 standalone
Conspit DX320 standalone
De Conspit DX320 is een D-vormig stuurwiel met een diameter van 320 mm, ontworpen voor liefhebbers van sim racen. Dit stuur maakt deel uit van de Conspit H.AO-serie en biedt een combinatie van geavanceerde functies en hoogwaardige materialen om de racesimulatie-ervaring te verbeteren.
Belangrijkste kenmerken:
- De DX320 heeft een diameter van 320 mm en biedt een realistisch en comfortabel gevoel voor sim racen.
- Het stuur is bekleed met synthetisch leer van hoge kwaliteit met geperforeerde gedeelten in de handgrepen voor verbeterde handling en comfort. De lederen omwikkeling uit één stuk draagt bij aan de duurzaamheid en esthetische aantrekkingskracht.
- Voorzien van blauwe stiksels en een blauwe topmarkering, voor een opvallende en sportieve look.
- De basisplaat heeft een centraal wit logo en een zwarte afwerking, wat zorgt voor een slanke en professionele uitstraling die vergelijkbaar is met andere modellen in de Conspit-serie.
Inbegrepen in de kit:
- DX320 stuur.
- USB-aansluitkabel.
- Montagemateriaal voor snelle en eenvoudige installatie
Conspit CX295 standalone
Conspit CX295 standalone
De Conspit CX295 is een C-shape stuurwiel met een diameter van 295 mm, ontworpen voor liefhebbers van sim racen. Dit stuur maakt deel uit van de Conspit H.AO-serie en biedt een combinatie van geavanceerde functies en hoogwaardige materialen om de racesimulatie-ervaring te verbeteren.
Belangrijkste kenmerken:
- De CX295 heeft een diameter van 295 mm en biedt een realistisch en comfortabel gevoel voor sim racen.
- Het stuur is bekleed met synthetisch leer van hoge kwaliteit met geperforeerde gedeelten in de handgrepen voor verbeterde handling en comfort. De lederen omwikkeling uit één stuk draagt bij aan de duurzaamheid en esthetische aantrekkingskracht.
- Voorzien van blauwe stiksels en een blauwe topmarkering, voor een opvallende en sportieve look.
- De basisplaat heeft een centraal wit logo en een zwarte afwerking, wat zorgt voor een slanke en professionele uitstraling die vergelijkbaar is met andere modellen in de Conspit-serie.
Inbegrepen in de kit:
- CX295 stuur.
- USB-aansluitkabel.
- Montagemateriaal voor snelle en eenvoudige installatie