Categorieën
Conspit

Bezig met laden...






Conspit Ares 12Nm wielbasis
CONSPIT - Ares 12Nm Wielbasis
De CONSPIT Ares Series Sim-racing Wheelbase biedt een ongeëvenaard competitief voordeel voor sim racers en zorgt voor een zeer meeslepende en realistische rijervaring. Met zijn geavanceerde force feedback systeem en innovatieve technologie, vangt deze wielbasis elke subtiele beweging met precisie. Hij is ontworpen om te voldoen aan de unieke eisen van simracen en biedt superieure controle, prestaties en stabiliteit.
Belangrijkste highlights
Superieure prestaties
- Processors met hoge snelheid: Aangedreven door unsymmetrische dubbele processors (170MHz + 168MHz), zorgt de Ares-serie voor snelle, efficiënte en stabiele berekeningen tijdens gameplay.
- Nauwkeurige besturing: Zeer nauwkeurige optische encoders bieden een hoekresolutie van minder dan 0,01°, in combinatie met een 23-bits resolutie voor ultieme nauwkeurigheid bij het vastleggen van stuurinputs.
- Signaaloverdracht van militaire kwaliteit: Een 20 miljoen RPM sleepring zorgt voor een naadloze en storingsvrije signaaloverdracht, waardoor veelvoorkomende problemen zoals elektromagnetische interferentie worden vermeden.
Meesterlijke besturing
- Geavanceerde motorregeling: Het motorsysteem levert uitzonderlijke stabiliteit, efficiëntie en precisie en zorgt voor een soepele force feedback koppeluitvoer.
- Indrukwekkende koppelrespons: Met een koppelrespons van 12 Nm/ms geeft de Ares-basis zelfs de meest delicate details in de hoge frequenties weer voor een levensechte ervaring.
Professioneel algoritme voor krachtfeedback
- Krachtfeedback op maat: Het force feedback systeem is ontwikkeld in samenwerking met Open FFBoard en biedt een professionele simulatie van echte voertuigdynamica, gemaakt met input van professionele bestuurders en technici op het gebied van voertuigdynamica.
Geoptimaliseerd voor Sim Racing
- Op maat gemaakte motoren: In tegenstelling tot concurrenten die kant-en-klare servomotoren gebruiken, heeft de Ares-serie een motor die helemaal nieuw is ontworpen voor simracen, waarbij belangrijke parameters zoals koppelrimpel, respons en cogging-koppel zijn geoptimaliseerd voor soepelere, nauwkeurigere feedback.
- Ontwerp met dubbele schuine polen: Het ontwerp van de stator en rotor met dubbele schuine polen vermindert koppelrimpel, trillingen en geluid en zorgt voor een soepeler rijgedrag en uitstekende NVH-prestaties (Noise, Vibration, and Harshness).
Ultrahoog koppel
- Compacte krachtpatser: De Ares-motor levert enorm vermogen in een compacte vorm, dankzij kernen met hoge magnetische permeabiliteit, krachtige NdFeB-magneten en geoptimaliseerde luchtspleetverhoudingen. Dit resulteert in een hoge koppeldichtheid en een krachtig vermogen.
- Minimale koppelrimpel: Het elektromagnetische ontwerp van de motor, met een hoge afstemming van de gleufpolen en een nauwkeurige architectuur van het magnetische circuit, zorgt voor een uiterst soepele besturing met minimale koppelrimpel.
Ontwerp en innovatie
Geavanceerd thermisch beheer
- Real-time bewaking: Continue bewaking van de systeemtemperaturen garandeert een stabiele werking en superieur thermisch beheer voor langdurige races.
Lichtgewicht industrieel ontwerp
- Slank profiel: Ontworpen met een visueel lichtgewicht esthetiek, verbetert de compacte en gestroomlijnde constructie zowel de visuele aantrekkingskracht als de prestaties.
Hoogwaardige materialen
- Duurzame constructie: De behuizing is gemaakt van luchtvaartaluminium, waardoor duurzaamheid en stevigheid gegarandeerd zijn.
- Efficiënte warmteafvoer: Het geavanceerde warmteafvoersysteem zorgt voor betrouwbaarheid, zelfs tijdens langdurige uithoudingsraces.
Geavanceerde productietechnieken
- Precisietechniek: Meerdere vormen, bewerkingen en oppervlaktebehandelingen geven de wielbasis een superieure tactiele en visuele ervaring.
POGO-module voor uitbreiding
- Toekomstbestendig ontwerp: Magnetische contacten aan de voorkant maken toekomstige uitbreidingen en snelle installatie van extra functionele componenten mogelijk.
Hoge veiligheidsnormen
- Veiligheidsmodus: Een speciale veiligheidsmodus garandeert een veilig gebruik voor zowel bestuurders als kinderen, waardoor de Ares-serie geschikt is voor alle gebruikers onder toezicht.
Conspit Link 2.0 Software
- Intuïtieve bediening: Configureer de basis eenvoudig, controleer de systeemstatus en maak aangepaste presets met de Conspit Link 2.0 software. De software bevat vooraf geconfigureerde instellingen van professionele stuurprogramma's en speciale voorinstellingen volgen binnenkort.
CDP snelspansysteem
- Geen speling na verloop van tijd: Het CDP snelspansysteem heeft een gesp- en kogelontwerp dat is geïnspireerd door Formule racewagens. Het is gemaakt van een CNC-bewerkte 7075 aluminiumlegering, is zeer sterk en voorkomt slijtageproblemen, zodat er zelfs bij langdurig gebruik geen speling optreedt.
Specificaties van de Ares Platinum 12Nm Wielbasis
- Model: Ares 12Nm Wielbasis
- Afmetingen: 134 x 150 x 269 mm
- Nettogewicht: 5,6 kg
- Maximaal koppel: 12NM
- Encoder: Optische encoders met hoge precisie
- Motor: Ontwerp met dubbele schuine polen
- Resolutie: 23-bit
- Snelsluiting: CONSPIT kogeltype enkele vergrendeling (CDP) snelsluiting
- Bevestigingsgaten: M6 x 4 (onderkant), M8 x 4 (zijkanten)
- Platform: PC (Windows)
- E-stop: optioneel
- Aansluiting: USB
- Kabel: USB 3.0
- Software: CONSPIT Link 2.0






Conspit Ares Platinum 20Nm wielbasis
CONSPIT - Ares Platinum 20Nm Wielbasis
De CONSPIT Ares Series Sim-racing Wheelbase biedt een ongeëvenaard competitief voordeel voor sim racers en zorgt voor een zeer meeslepende en realistische rijervaring. Met zijn geavanceerde force feedback systeem en innovatieve technologie, vangt deze wielbasis elke subtiele beweging met precisie. Hij is ontworpen om te voldoen aan de unieke eisen van simracen en biedt superieure controle, prestaties en stabiliteit.
Belangrijkste highlights
Superieure prestaties
- Processors met hoge snelheid: Aangedreven door unsymmetrische dubbele processors (170MHz + 168MHz), zorgt de Ares-serie voor snelle, efficiënte en stabiele berekeningen tijdens gameplay.
- Nauwkeurige besturing: Zeer nauwkeurige optische encoders bieden een hoekresolutie van minder dan 0,01°, in combinatie met een 23-bits resolutie voor ultieme nauwkeurigheid bij het vastleggen van stuurinputs.
- Signaaloverdracht van militaire kwaliteit: Een 20 miljoen RPM sleepring zorgt voor een naadloze en storingsvrije signaaloverdracht, waardoor veelvoorkomende problemen zoals elektromagnetische interferentie worden vermeden.
Meesterlijke besturing
- Geavanceerde motorregeling: Het motorsysteem levert uitzonderlijke stabiliteit, efficiëntie en precisie en zorgt voor een soepele force feedback koppeluitvoer.
- Indrukwekkende koppelrespons: Met een koppelrespons van 20 Nm/ms geeft de Ares-basis zelfs de meest delicate details in de hoge frequenties weer voor een levensechte ervaring.
Professioneel algoritme voor krachtfeedback
- Krachtfeedback op maat: Het force feedback systeem is ontwikkeld in samenwerking met Open FFBoard en biedt een professionele simulatie van echte voertuigdynamica, gemaakt met input van professionele bestuurders en technici op het gebied van voertuigdynamica.
Geoptimaliseerd voor Sim Racing
- Op maat gemaakte motoren: In tegenstelling tot concurrenten die kant-en-klare servomotoren gebruiken, heeft de Ares-serie een motor die helemaal nieuw is ontworpen voor simracen, waarbij belangrijke parameters zoals koppelrimpel, respons en cogging-koppel zijn geoptimaliseerd voor soepelere, nauwkeurigere feedback.
- Ontwerp met dubbele schuine polen: Het ontwerp van de stator en rotor met dubbele schuine polen vermindert koppelrimpel, trillingen en geluid en zorgt voor een soepeler rijgedrag en uitstekende NVH-prestaties (Noise, Vibration, and Harshness).
Ultrahoog koppel
- Compacte krachtpatser: De Ares-motor levert enorm vermogen in een compacte vorm, dankzij kernen met hoge magnetische permeabiliteit, krachtige NdFeB-magneten en geoptimaliseerde luchtspleetverhoudingen. Dit resulteert in een hoge koppeldichtheid en een krachtig vermogen.
- Minimale koppelrimpel: Het elektromagnetische ontwerp van de motor, met een hoge afstemming van de gleufpolen en een nauwkeurige architectuur van het magnetische circuit, zorgt voor een uiterst soepele besturing met minimale koppelrimpel.
Ontwerp en innovatie
Geavanceerd thermisch beheer
- Real-time bewaking: Continue bewaking van de systeemtemperaturen garandeert een stabiele werking en superieur thermisch beheer voor langdurige races.
Lichtgewicht industrieel ontwerp
- Slank profiel: Ontworpen met een visueel lichtgewicht esthetiek, verbetert de compacte en gestroomlijnde constructie zowel de visuele aantrekkingskracht als de prestaties.
Hoogwaardige materialen
- Duurzame constructie: De behuizing is gemaakt van luchtvaartaluminium, waardoor duurzaamheid en stevigheid gegarandeerd zijn.
- Efficiënte warmteafvoer: Het geavanceerde warmteafvoersysteem zorgt voor betrouwbaarheid, zelfs tijdens langdurige uithoudingsraces.
Geavanceerde productietechnieken
- Precisietechniek: Meerdere vormen, bewerkingen en oppervlaktebehandelingen geven de wielbasis een superieure tactiele en visuele ervaring.
POGO-module voor uitbreiding
- Toekomstbestendig ontwerp: Magnetische contacten aan de voorkant maken toekomstige uitbreidingen en snelle installatie van extra functionele componenten mogelijk.
Hoge veiligheidsnormen
- Veiligheidsmodus: Een speciale veiligheidsmodus garandeert een veilig gebruik voor zowel bestuurders als kinderen, waardoor de Ares-serie geschikt is voor alle gebruikers onder toezicht.
Conspit Link 2.0 Software
- Intuïtieve bediening: Configureer de basis eenvoudig, controleer de systeemstatus en maak aangepaste presets met de Conspit Link 2.0 software. De software bevat vooraf geconfigureerde instellingen van professionele stuurprogramma's en speciale voorinstellingen volgen binnenkort.
CDP snelspansysteem
- Geen speling na verloop van tijd: Het CDP snelspansysteem heeft een gesp- en kogelontwerp dat is geïnspireerd door Formule racewagens. Het is gemaakt van een CNC-bewerkte 7075 aluminiumlegering, is zeer sterk en voorkomt slijtageproblemen, zodat er zelfs bij langdurig gebruik geen speling optreedt.
Specificaties van de Ares Platinum 20Nm Wielbasis
- Model: Ares Platinum 20Nm Wielbasis
- Afmetingen: 134 x 150 x 287 mm
- Nettogewicht: 7,9 kg
- Maximaal koppel: 20NM
- Encoder: Optische encoders met hoge precisie
- Motor: Ontwerp met dubbele schuine polen
- Resolutie: 23-bit
- Snelsluiting: CONSPIT kogeltype enkele vergrendeling (CDP) snelsluiting
- Bevestigingsgaten: M6 x 4 (onderkant), M8 x 4 (zijkanten)
- Platform: PC (Windows)
- E-stop: optioneel
- Aansluiting: USB
- Kabel: USB 3.0
- Software: CONSPIT Link 2.0








Conspit 300GT
CONSPIT 300GT stuur
De 300GT introduceert een baanbrekende combinatie van eigen technologieën van CONSPIT, gebouwd op een lichtgewicht structuur van racekwaliteit koolstofvezel. Het integreert geavanceerde ergonomie, geoptimaliseerde controle lay-outs, en een unieke interactieve controle-display functie, het creëren van een nieuwe visie op praktische esthetiek voor simracen.Belangrijkste kenmerken:
- ECHT gegoten koolstofvezel voorplaat
- Lichtgewicht structuur van aluminiumlegering
- Geïntegreerd 2,99” scherm met hoge resolutie
- Bedieningselementen die compatibel zijn met SIMHUB, waaronder 8 RGB-knoppen, 4 encoderwielen, 3 draaischakelaars en dubbele Hall-sensored koppelingspaddles
- Knoppen achter
- Gewicht stuur: 1,15 kg







Conspit 290GP Formulestuur
CONSPIT 290 GP Formulestuur
De 290 GP is een simulatiestuur van de volgende generatie en belichaamt CONSPIT's “N+1” productfilosofie. Dit stuur overstijgt de typische platte ontwerpbeperkingen van soortgelijke producten, door gebruik te maken van een unieke 3D ergonomische benadering die de vorm en functionaliteit van Formula stuurwielen herdefinieert. Het introduceert talloze structurele innovaties om de grenzen van gesimuleerde rijervaringen van hoge kwaliteit te verleggen.
De 290 GP heeft een voorpaneel van gegoten koolstofvezel en een behuizing van een zeer sterke aluminiumlegering en is voorzien van een aangepast 4,3” LCD-scherm, RGB modulaire ergonomische knoppen, dubbele koppelingspeddels, een schommelpaddleset, vier duimwielen, drie draaischakelaars met 12 standen en twee joysticks met zeven standen.
Uitstekende eigenschappen:
- Lichtgewicht en toch stijf: Het voorpaneel van koolstofvezel in combinatie met een achterpaneel van aluminiumlegering zorgt voor een lichtgewicht ontwerp van 1350 gram met behoud van een ongekende structurele stijfheid, zelfs in combinatie met direct aangedreven bases met een hoog koppel.
- Doorbreken van platte ontwerplimieten: Het ontwerp van de 290 GP is volledig gebaseerd op CONSPIT's esthetische en structurele optimalisaties in drie dimensies, wat zorgt voor een meer dynamische en visueel aantrekkelijke ervaring.
- Innovatieve ergonomie: Om bestuurders een voorsprong te geven op de concurrentie, zorgt de ergonomische aandacht voor detail van de 290 GP voor superieur comfort en superieure prestaties tijdens lange sessies.
- HOTAS-geïnspireerde controleverdeling: Geïnspireerd door HOTAS-systemen (Hands On Throttle-And-Stick) in de luchtvaart, maximaliseert het stuur de met de duim toegankelijke besturingsgedeeltes met behulp van een 3D-componentenstapeling.
- CONSPIT Space-knoppen: De plaatsing van de knoppen wordt bepaald door de natuurlijke positie van de duim, waardoor een speciaal ontwerp in de ruimte ontstaat dat de operationele dichtheid verhoogt, waardoor elke actie intuïtiever en moeitelozer wordt.
- Enduro handvatten: De Enduro-handvatten van de 290 GP zijn ontworpen voor enduranceraces en bieden uitzonderlijke duurzaamheid en ergonomisch comfort, waardoor de grip minder snel vermoeid raakt tijdens lange races.
- Duurzame materialen: De handvatten zijn gemaakt van een speciaal gemodificeerd TPU-materiaal, dat met precisie is gevormd in een injectieproces met dubbele laag. Dit biedt superieure slijtvastheid en anti-verouderingseigenschappen vergeleken met de TPE-materialen die doorgaans worden gebruikt in de meeste stuurwielen.
- Thump-Tick Duimwielstructuur (gepatenteerd): CONSPIT's interne “Thump-Tick” tactiele feedbackstructuur optimaliseert de efficiëntie van het duimwiel en verbetert de interactie tijdens het racen.
- Magnetische “MagFlip” schakelwip (gepatenteerd): Dit mechanisme is afgeleid van echte Formula racesturen en maakt zowel duwend als trekkend schakelen mogelijk, met robuuste tactiele feedback dankzij een magnetische nokkenstructuur.
- Gebruiksklaar instrumentenpaneel: Volledig geïntegreerd met een 4,3” scherm met hoge resolutie (480x800 resolutie, 500nit helderheid, 60fps verversingssnelheid), toont het stuur vitale telemetriegegevens met verschillende sim-racing specifieke instrumentenpagina's.
- CDP met snelsluiting: In tegenstelling tot de gebruikelijke snelspanners met enkelvoudige vergrendeling, heeft de CDP een pin + kogel ontwerp geïnspireerd op echte Formula-wielen, waardoor er geen speling is, zelfs niet na langdurig gebruik.
Specificaties:
- Beeldscherm: 4,3”, 854x480 pixels
- Indicatoren: 18 RGB LED-lampjes
- Afmetingen: 40 x 30 x 16 cm
- Gewicht: 1400g (zonder adapter en QR)
- Afmetingen handvat: 290 mm
- Materiaal voorpaneel: Koolstofvezel
- Belangrijkste materiaal: Aluminiumlegering
- Knoppen: 12 RGB-knoppen
- Koppelingsnokken: 2 paar, tuimeltype
- Schakelnokken: 2 paar, tuimeltype
- Extra bedieningselementen: 4 encoders, 3 draaischakelaars
- Montage: 50mm M5 *3
- Platform: Windows PC
- Aansluiting: USB-kabel
- Software: Conspit Link 2.0











Conspit MAX01
CONSPIT MAX01
Uitgebreide weergave van racegegevens
Volledig instelbaar geïntegreerd dashboard
- Voorzien van een 4-inch touchscreen met hoge resolutie en 21 programmeerbare RGB-dashboardlampjes.
- Volledig compatibel met SimHub, voor nauwkeurige indicaties en eindeloze weergavemogelijkheden voor racegegevens.
- Aangeboden met aangepaste SimHub Dash ontworpen door CONSPIT, waardoor naadloze integratie van dashboardpagina's met CONSPIT's hardwareontwerpstijl mogelijk is.
- Geconstrueerd met een dashboardframe van aluminiumlegering, met extra flensdelen om het scherm te beschermen.
- RGB-knoppen en functielichten
- 10 RGB-knopmodules met responsieve en precieze tactiele feedback.
- 8 RGB-functielichtzones om de voertuigstatus, functionele informatie of track-/sectorgegevens aan te geven.
- De kleur van alle knoplampjes en functielampjes en de telemetrie-feedback van racegegevens kan onafhankelijk worden aangepast.
Robuuste en duurzame algemene structuur
- Het voorpaneel is gemaakt van 5 mm dik 100% echt koolstofvezel, in combinatie met een behuizing van een aluminiumlegering uit één stuk. De spanningsdragende componenten, verbindingspunten en uitsparingen zijn allemaal geoptimaliseerd voor mechanische topologie, waardoor absolute stijfheid wordt gegarandeerd bij het gebruik van DD-wielen met een hoog koppel.
- Draaiknoppen, duimencoders en knopomgevingen op het paneel zijn allemaal gemaakt van metaal voor een eersteklas, compromisloos gevoel.
Ontwerp met uitgebreide bedieningscomponenten
Innovatieve duimknop achterop
- Geïnspireerd door echte raceontwerpen - handig achter het stuur geplaatst, breiden een paar snel toegankelijke knoppen de grenzen van de besturing verder uit.
- Duim-encoder met open structuur
- In tegenstelling tot traditionele duimencoders die verborgen zitten in de behuizing, hebben de paarse duimwielen een open ontwerp, waardoor de bestuurder ze kan bedienen met zowel de duim als de wijsvinger van achteren, wat de efficiëntie van de bedieningsinteractie verbetert.
- Dit paar encoders is ook visueel geïntegreerd in het profiel van het stuurwiel, wat een unieke esthetische toets toevoegt.
Peddels - Interactieve sensatie
- Schakelpaddlemodules zijn zorgvuldig ontworpen om de perfecte balans te vinden tussen stilte en tactiele feedback.
- Standaard schakelpaddles met dubbele koppeling die stevig aanvoelen en bestuurders helpen bij elke start met vertrouwen de weg op te gaan.
Optimale grip voor een greepafstand van 310 mm
- Ergonomisch ontworpen voor een greep-tot-greep afstand van 310 mm, voor een comfortabele en stevige grip bij langeafstandsritten.
- De handgrepen zijn gemaakt van zeer duurzaam TPU-materiaal, met oppervlakken die gevormd zijn uit precisiematrijzen om afgeven of vervagen te voorkomen.
Quick-Con-adapter en onafhankelijke USB-aansluiting
- Standaard 70 mm PCD-adapter, compatibel met wielbasissen van alle merken.
- Snelkoppelingen van militaire kwaliteit op de adapter zorgen voor stabiele verbindingen.
- Inclusief een afneembare, gemakkelijk te verwijderen spiraalkabel met directe USB-aansluiting.
Conspit Link 2.0 geavanceerde bedieningsfuncties
Snel kalibreren van schakelpaddles/koppelingspeddels en geavanceerde bedieningsfuncties kan via Conspit Link 2.0 zonder software van derden:
- Draaiknop met twee standen: de draaiknop kan worden ingesteld als draaischakelaar of encoder.
- Programmeerbare encoder (P-ENC): De versnellingsposities van de draaiknop kunnen de knoptoewijzingen van de twee paarse duimencoders verschuiven, waardoor meerdere aanpassingen in de auto op dezelfde duimencoder mogelijk zijn zonder extra fysieke encoders. Als de draaiknop bijvoorbeeld in stand 2 staat, kan de duim-encoder in de game worden toegewezen aan de remvertraging; in stand 3 kan dezelfde duim-encoder het TC-niveau regelen.
- Draaiknop Macro: Een van de onderste draaiknoppen kan worden ingesteld om de positiecombinaties van de twee bovenste te regelen, zodat je snel kunt overschakelen naar vooraf ingestelde voertuigbesturingskaarten, zoals het snel tegelijkertijd wijzigen van de uitrolmodus en de gasklepvorm.




Conspit H.AO HUB + rim
CONSPIT H.AO HUB MET RIM
Maak kennis met de CONSPIT H.AO HUB, een enkele hub voor al je stuurwielen, met innovatieve stijl en maximale functionaliteit binnen handbereik. De H.AO HUB is gevat in een volledig koolstofvezel omhulsel en is ontworpen voor stijfheid, duurzaamheid en lichtheid, wat overeenkomt met de hoge standaarden van echte racewagenstuurwielen. In tegenstelling tot vezelversterkte spuitgietoplossingen heeft deze naaf een echte koolstofvezel constructie.
Belangrijkste kenmerken:
- Geïntegreerd 2,99 inch scherm: Biedt uitgebreide informatie en maakt snel schakelen tussen stijlen mogelijk, wat je race-ervaring verbetert.
- Koolstofvezel behuizing: Vervaardigd met behulp van een koolstofvezel prepreg gietproces, wat zorgt voor maximale stijfheid en duurzaamheid terwijl het gewicht minimaal blijft.
- LED RPM-indicator: Houdt je in real-time op de hoogte van de prestaties van je motor.
Functionele details:
- Knoppen en encoders:
10 knoppen
4 encoders
2 dubbele mod-encoders - Joystick en schakelaars:
2 verwijderbare joysticks met 7 posities
2 verwijderbare schakelaars - Peddels:
2 dubbele koppelingspeddels
2 peddelshifters
2 configureerbare peddels
Optionele stuurwielen:
Compatibel met Conspit-stuurwielen: RX320, DX320, CX320
Voordelen:
- Verbeterde functionaliteit: Met talloze knoppen, encoders en aanpasbare paddles zorgt de H.AO HUB voor nauwkeurige besturing en flexibiliteit tijdens races.
- Duurzaam en lichtgewicht: De constructie van koolstofvezel zorgt voor een lichtgewicht maar duurzame naaf, die een realistisch racegevoel geeft zonder onnodig gewicht toe te voegen.
- Uitgebreid scherm: Het geïntegreerde display geeft in één oogopslag vitale informatie, waardoor je situationeel bewustzijn en algehele raceprestaties verbeteren.





Conspit H.AO HUB
CONSPIT H.AO HUB
Maak kennis met de CONSPIT H.AO HUB, een enkele hub voor al je stuurwielen, met innovatieve stijl en maximale functionaliteit binnen handbereik. De H.AO HUB is gevat in een volledig koolstofvezel omhulsel en is ontworpen voor stijfheid, duurzaamheid en lichtheid, wat overeenkomt met de hoge standaarden van echte racewagenstuurwielen. In tegenstelling tot vezelversterkte spuitgietoplossingen heeft deze naaf een echte koolstofvezel constructie.
Belangrijkste kenmerken:
- Geïntegreerd 2,99 inch scherm: Biedt uitgebreide informatie en maakt snel schakelen tussen stijlen mogelijk, wat je race-ervaring verbetert.
- Koolstofvezel behuizing: Vervaardigd met behulp van een koolstofvezel prepreg gietproces, wat zorgt voor maximale stijfheid en duurzaamheid terwijl het gewicht minimaal blijft.
- LED RPM-indicator: Houdt je in real-time op de hoogte van de prestaties van je motor.
Functionele details:
- Knoppen en encoders:
10 knoppen
4 encoders
2 dubbele mod-encoders - Joystick en schakelaars:
2 verwijderbare joysticks met 7 posities
2 verwijderbare schakelaars - Peddels:
2 dubbele koppelingspeddels
2 peddelshifters
2 configureerbare peddels
Optionele stuurwielen:
Compatibel met Conspit-stuurwielen: RX320, DX320, CX320
Voordelen:
- Verbeterde functionaliteit: Met talloze knoppen, encoders en aanpasbare paddles zorgt de H.AO HUB voor nauwkeurige besturing en flexibiliteit tijdens races.
- Duurzaam en lichtgewicht: De constructie van koolstofvezel zorgt voor een lichtgewicht maar duurzame naaf, die een realistisch racegevoel geeft zonder onnodig gewicht toe te voegen.
- Uitgebreid scherm: Het geïntegreerde display geeft in één oogopslag vitale informatie, waardoor je situationeel bewustzijn en algehele raceprestaties verbeteren.

Conspit RX320 standalone
Conspit RX320 standalone
De Conspit RX320 is een rond stuurwiel met een diameter van 320 mm, ontworpen voor liefhebbers van sim racen. Dit stuur maakt deel uit van de Conspit H.AO-serie en biedt een combinatie van geavanceerde functies en hoogwaardige materialen om de racesimulatie-ervaring te verbeteren.
Belangrijkste kenmerken:
- De RX320 heeft een diameter van 320 mm en biedt een realistisch en comfortabel gevoel voor sim racen.
- Het stuur is bekleed met synthetisch leer van hoge kwaliteit met geperforeerde gedeelten in de handgrepen voor verbeterde handling en comfort. De lederen omwikkeling uit één stuk draagt bij aan de duurzaamheid en esthetische aantrekkingskracht.
- Voorzien van blauwe stiksels en een blauwe topmarkering, voor een opvallende en sportieve look.
- De basisplaat heeft een centraal wit logo en een zwarte afwerking, wat zorgt voor een slanke en professionele uitstraling die vergelijkbaar is met andere modellen in de Conspit-serie.
Inbegrepen in de kit:
- RX320 stuur.
- USB-aansluitkabel.
- Montagemateriaal voor snelle en eenvoudige installatie

Conspit DX320 standalone
Conspit DX320 standalone
De Conspit DX320 is een D-vormig stuurwiel met een diameter van 320 mm, ontworpen voor liefhebbers van sim racen. Dit stuur maakt deel uit van de Conspit H.AO-serie en biedt een combinatie van geavanceerde functies en hoogwaardige materialen om de racesimulatie-ervaring te verbeteren.
Belangrijkste kenmerken:
- De DX320 heeft een diameter van 320 mm en biedt een realistisch en comfortabel gevoel voor sim racen.
- Het stuur is bekleed met synthetisch leer van hoge kwaliteit met geperforeerde gedeelten in de handgrepen voor verbeterde handling en comfort. De lederen omwikkeling uit één stuk draagt bij aan de duurzaamheid en esthetische aantrekkingskracht.
- Voorzien van blauwe stiksels en een blauwe topmarkering, voor een opvallende en sportieve look.
- De basisplaat heeft een centraal wit logo en een zwarte afwerking, wat zorgt voor een slanke en professionele uitstraling die vergelijkbaar is met andere modellen in de Conspit-serie.
Inbegrepen in de kit:
- DX320 stuur.
- USB-aansluitkabel.
- Montagemateriaal voor snelle en eenvoudige installatie

Conspit CX295 standalone
Conspit CX295 standalone
De Conspit CX295 is een C-shape stuurwiel met een diameter van 295 mm, ontworpen voor liefhebbers van sim racen. Dit stuur maakt deel uit van de Conspit H.AO-serie en biedt een combinatie van geavanceerde functies en hoogwaardige materialen om de racesimulatie-ervaring te verbeteren.
Belangrijkste kenmerken:
- De CX295 heeft een diameter van 295 mm en biedt een realistisch en comfortabel gevoel voor sim racen.
- Het stuur is bekleed met synthetisch leer van hoge kwaliteit met geperforeerde gedeelten in de handgrepen voor verbeterde handling en comfort. De lederen omwikkeling uit één stuk draagt bij aan de duurzaamheid en esthetische aantrekkingskracht.
- Voorzien van blauwe stiksels en een blauwe topmarkering, voor een opvallende en sportieve look.
- De basisplaat heeft een centraal wit logo en een zwarte afwerking, wat zorgt voor een slanke en professionele uitstraling die vergelijkbaar is met andere modellen in de Conspit-serie.
Inbegrepen in de kit:
- CX295 stuur.
- USB-aansluitkabel.
- Montagemateriaal voor snelle en eenvoudige installatie






Conspit CPP EVO 2 pedalen set
CONSPIT CPP EVO Hydraulische Pedalen
- Conspit 2.0 Gen. Hydraulisch systeem met twee trappen
- 20Mpa zeer nauwkeurige hydraulische sensor (=200kg)
- Stapsgewijze aanpassing van de remkracht met fijnafstelling van de hydraulische voorbelasting
- Onafhankelijke slag en krachtafstelling voor gashendel
- M-DVF Trillingsfeedback - compatibel met iRacing en SimHub
- Aangepaste mapping-curve
- Volledig metalen constructie
Het hydraulische systeem van de 2e generatie CONSPIT met dubbele cilinders
Het ontwerp van de hydraulische cilinders met twee trappen zorgt voor een pedaalgevoel in twee trappen en simuleert de werkelijke werking van de wielcilinderzuigers in het remsysteem van een echte auto, voor een nauwkeurigere remervaring. De voorspankracht van de voorste en achterste trappen kan onafhankelijk van elkaar worden ingesteld, zodat bestuurders het systeem kunnen personaliseren en afstemmen op hun individuele voorkeuren.
Wanneer het rempedaal wordt ingetrapt, stroomt er hydraulische vloeistof door de dempingsgaten in de elastomeercilinder, waardoor de zuiger wordt ingedrukt. In eerste instantie wordt het zachtere elastomeer aan de voorkant samengedrukt, waardoor het pedaal in eerste instantie zachter aanvoelt. Naarmate de zuiger verder beweegt, worden zowel het voorste als het achterste elastomeer gelijktijdig samengedrukt, waardoor het pedaal in de latere fase steviger aanvoelt.
20Mpa zeer nauwkeurige hydraulische sensor
Het hydraulische systeem van de CONSPIT 2e generatie is uitgerust met een zeer nauwkeurige hydraulische sensor van 20 Mpa, die zelfs de kleinste veranderingen in de remdruk kan detecteren en vertalen naar subtiele aanpassingen in de remprestaties. Het grote bereik van de sensor zorgt ervoor dat professionele sim racers volledig gebruik kunnen maken van dit systeem om de meest realistische racedynamiek te bereiken.
CONSPIT's diepgaande expertise op het gebied van hydraulische remsystemen voor sim-racing is opnieuw volop aanwezig. Het tweede generatie hydraulische systeem heeft een volledig opnieuw ontworpen interne lay-out, met verbeterde afdichting en duurzaamheid, samen met zorgvuldig geselecteerde materialen. Deze verbeteringen resulteren in een superieur hogedruk uithoudingsvermogen, wat zorgt voor stabiele prestaties, zelfs in de meest veeleisende race-omgevingen.
Uitzonderlijke verstelbaarheid
De CPP-Evo is ontworpen vanuit het perspectief van professionele coureurs en verlegt de grenzen van instelbaarheid in de sim race-ervaring.
Ergonomische aanpassing
De afstand tussen de pedalen, de hoek van het oppervlak, de hoogte van het paneel en de positie van de voetsteun zijn allemaal instelbaar, zodat je verzekerd bent van uitzonderlijk comfort, of je nu hard aan het remmen bent of precieze manoeuvres uitvoert.
Pedaalgevoelinstelling
Gas: vier niveaus van stapsgewijze snelle aanpassing van de pedaalkracht, ontkoppelde aanpassing van de pedaalslag en veervoorspanning.
Rem: vier niveaus van stapsgewijze snelle aanpassing van de pedaalkracht, onafhankelijke aanpassing van de veervoorspanning voor de voorste en achterste trap.
Koppeling: instelbare veervoorspanning met vier niveaus voor bijtpuntgevoel.
Volledig CNC-aluminiumlegering van racekwaliteit
CNC-bewerkt uit een 6061-T6 aluminiumlegering, met een fijn gezandstraalde en geanodiseerde afwerking die zorgt voor een duurzame en robuuste coating.
De M-DVF Vibratiemodule is standaard.
- Standaard uitgerust met de M-DVF vibratie feedback module, die cruciale informatie biedt die vaak ontbreekt in sim-racing
- Ondersteunt iRacing Native Vibration Feedback
- Ondersteuning SimHub Shakelt motoren






Conspit CPP EVO 3 pedalen set
CONSPIT CPP EVO Hydraulische Pedalen
- Conspit 2.0 Gen. Hydraulisch systeem met twee trappen
- 20Mpa zeer nauwkeurige hydraulische sensor (=200kg)
- Stapsgewijze aanpassing van de remkracht met fijnafstelling van de hydraulische voorbelasting
- Onafhankelijke slag en krachtafstelling voor gashendel
- M-DVF Trillingsfeedback - compatibel met iRacing en SimHub
- Aangepaste mapping-curve
- Volledig metalen constructie
Het hydraulische systeem van de 2e generatie CONSPIT met dubbele cilinders
Het ontwerp van de hydraulische cilinders met twee trappen zorgt voor een pedaalgevoel in twee trappen en simuleert de werkelijke werking van de wielcilinderzuigers in het remsysteem van een echte auto, voor een nauwkeurigere remervaring. De voorspankracht van de voorste en achterste trappen kan onafhankelijk van elkaar worden ingesteld, zodat bestuurders het systeem kunnen personaliseren en afstemmen op hun individuele voorkeuren.
Wanneer het rempedaal wordt ingetrapt, stroomt er hydraulische vloeistof door de dempingsgaten in de elastomeercilinder, waardoor de zuiger wordt ingedrukt. In eerste instantie wordt het zachtere elastomeer aan de voorkant samengedrukt, waardoor het pedaal in eerste instantie zachter aanvoelt. Naarmate de zuiger verder beweegt, worden zowel het voorste als het achterste elastomeer gelijktijdig samengedrukt, waardoor het pedaal in de latere fase steviger aanvoelt.
20Mpa zeer nauwkeurige hydraulische sensor
Het hydraulische systeem van de CONSPIT 2e generatie is uitgerust met een zeer nauwkeurige hydraulische sensor van 20 Mpa, die zelfs de kleinste veranderingen in de remdruk kan detecteren en vertalen naar subtiele aanpassingen in de remprestaties. Het grote bereik van de sensor zorgt ervoor dat professionele sim racers volledig gebruik kunnen maken van dit systeem om de meest realistische racedynamiek te bereiken.
CONSPIT's diepgaande expertise op het gebied van hydraulische remsystemen voor sim-racing is opnieuw volop aanwezig. Het tweede generatie hydraulische systeem heeft een volledig opnieuw ontworpen interne lay-out, met verbeterde afdichting en duurzaamheid, samen met zorgvuldig geselecteerde materialen. Deze verbeteringen resulteren in een superieur hogedruk uithoudingsvermogen, wat zorgt voor stabiele prestaties, zelfs in de meest veeleisende race-omgevingen.
Uitzonderlijke verstelbaarheid
De CPP-Evo is ontworpen vanuit het perspectief van professionele coureurs en verlegt de grenzen van instelbaarheid in de sim race-ervaring.
Ergonomische aanpassing
De afstand tussen de pedalen, de hoek van het oppervlak, de hoogte van het paneel en de positie van de voetsteun zijn allemaal instelbaar, zodat je verzekerd bent van uitzonderlijk comfort, of je nu hard aan het remmen bent of precieze manoeuvres uitvoert.
Pedaalgevoelinstelling
Gas: vier niveaus van stapsgewijze snelle aanpassing van de pedaalkracht, ontkoppelde aanpassing van de pedaalslag en veervoorspanning.
Rem: vier niveaus van stapsgewijze snelle aanpassing van de pedaalkracht, onafhankelijke aanpassing van de veervoorspanning voor de voorste en achterste trap.
Koppeling: instelbare veervoorspanning met vier niveaus voor bijtpuntgevoel.
Volledig CNC-aluminiumlegering van racekwaliteit
CNC-bewerkt uit een 6061-T6 aluminiumlegering, met een fijn gezandstraalde en geanodiseerde afwerking die zorgt voor een duurzame en robuuste coating.
De M-DVF Vibratiemodule is standaard.
- Standaard uitgerust met de M-DVF vibratie feedback module, die cruciale informatie biedt die vaak ontbreekt in sim-racing
- Ondersteunt iRacing Native Vibration Feedback
- Ondersteuning SimHub Shakelt motoren